جهش تولید | شنبه، ۳ آبان ۱۳۹۹

مصرف مکمل های غذایی - show-content

 

 

مصرف مکمل های غذایی

مصرف مکمل های غذایی


مصرف مکمل های غذایی

چه زمانی برای دریافت مکمل های غذایی بهتر است؟ اگر شما در صبحانه خود منابع کلسیم نظیر شیر ،ماست و پنیر را میل میکنید بهتر است مکمل کلسیم را همراه آن مصرف نکنید. بلکه یک یا دو ساعت بعد از صبحانه و همراه با میان وعده آن را میل کنید .چون اضافه شدن کلسیم یا بالا بودن لود (باز کردن) کلسیم در دستگاه گوارش می تواند سبب کاهش جذب آن شود .پس اگر بتوانیم آن را در دو وعده ی مختلف مصرف کنیم جذب کلسیم بهتر می شود .بسیاری از افراد و خصوصا خانم ها ،روزانه به دلیل کم خونی های خود، از مکمل های آهن استفاده می کنند .برای جذب بهتر مکمل آهن نیز باید آن را زمانی میل کنید که بعد از آن شما تا ساعاتی نیاز نداشته باشید که مواد مغذی میل کنید . ترجیحا آن را شب و قبل از خواب میل کنید .
 

What better time to get your food? If you have your breakfast calcium sources such as milk, yogurt and cheese to your liking should not take calcium supplements with it. But one or two hours after breakfast and eat with it Snack Like the addition of calcium or high load (open) decreased absorption of calcium in the digestive tract can be. eat a few hours later when you do not need to eat nutritious food. Preferably the night before bed to drink.