تغذیه مادران شیرده

تغذیه مادران شیرده


تغذیه مادران شیرده

مادران شیر ده باید هروقت گرسنه شدند غذا بخورند و میان وعده های سالم استفاده کنند . قبل از اینکه بنشینید تا کودکتان را شیر دهید حتما یک لیوان نوشیدنی در کنار خود بگذارید . سعی کنید غذاهای متنوعی بخورید مگر اینکه فکر کنید یک نوع از غذاهایی که می خورید کودکتان را آشفته می کند. از نوشیدن زیاد چای یا قهوه غلیظ پرهیز کنید . در یک هفته بیش از دو تکه ماهی روغن دار نخورید . این ماهی ها عبارتند از ماهی تن تازه،قزل آلا،ماهی خال خالی،ساردین و ماهی آزاد . سیگار کشیدن برای مادر و خصوصاً کودک بسیار مضر است .سعی کنید میوه های فصلی و در صورت امکان انواع ارگانیک آن را مصرف نمایید .

 

Ten mothers should eat when you were hungry and healthy snacks use. Before your child can sit up to drink a glass of milk can be put on its side. Try to eat a variety of foods from the food you eat unless you think a child is upset. Avoid drinking too much tea or coffee concentrate. Do not eat more than two pieces of oily fish a week. These fish include fresh tuna, trout, fish, empty spots, sardines and salmon. Smoking is very harmful for the mother and child in particular., If possible, try seasonal fruits and organic forms it can take.